.

AD BANNER

Canlı Şahidinin Ağzından İpek Efendinin Kerameti: Memleket Havadisi

Yerliköy’e imamlığa giderken rahmetli İpek Efendi’ye Sungurlu’dan itibaren yol arkadaşlığı yapmıştım. İkimiz de Tirkeş’li Fehmi Dede’nin dervişlerindendik.

İskilip’in Çeltek Köyü’ne geldik. İpek Efendi bizi bir günlüğüne Çeltek Köyü’nde bırakıp kendisi İskilip’e gitti.

Biz o akşam misafir olduğumuz Çeltek köyünde yattık. O gece rüyamda Çorum Sungurlu’yu, anamı, babamı, kendi ailemi gördüm. Yani o gece rüyamda bayağı Sungurlu ile uğraştım. Ertesi gün İpek Efendi şehirden Çeltek Köyüne geldi. Bana gece gördüğüm rüyaları ima ederek “İmam Sungurlu’da ne var ne yok?” dedi. Hayretler içinde kaldım.

Bana kerametini göstermişti.

Allah rahmetiyle muamele eylesin.

Mehmet YAĞLI
(Yerliköy’ ün 1965-1972 Yıllarındaki Köy İmamı) 
*** 

TEŞEKKÜRLER FEHMİ YAĞLI KARDEŞİM

Yerliköy Facebook Google İskilip Çorum