.

AD BANNER

AĞLATMAKTAN MAKSAT NEDİR

Şeytan lâin kovaladım
Başı hakka yuvarladım
Şeyhim size pek bağlandım
Korkutmaktan maksat nedir

Gökten yere neler attı
Bütün dünya nûra battı
Hasretliği canım tattı
Ağlatmaktan maksat nedir

Acayipler görüyorum
Birliğin Hak biliyorum
İkrarımda duruyorum
Korkutmaktan maksat nedir

Acaibler haktan gelir
Hemen gönlüm bir hoş olur
Kuş yavrusunu dilin bilir
Söyletmekten maksat nedir

Bakmam dünya teşvişine
Bakın hûdânın işine
Demir yular taktı başa
Çekmemekten maksat nedir

Bağlardaki yaprak gibi
Soldu benzim toprak gibi
Duruyorum ahmak gibi
Gizlenmekten maksat nedir

Sözüm muhabbetten gelir
Garip gönlüm deli olur
Şeyh dervişin halini bilir
Söyletmekten maksat nedir

Mücahid bunda hata yoktur
Mürşidim Hüsnü Lokman doktor
Gaibleri bilen haktır
Bize haktan ilham gelir

Eklenme: 17-12-2002

Şair: İbrahim İpek Efendi